۱۳۹۱ آذر ۴, شنبه

.

این چند رو تعطیلی رو خونه بودم که مثلا درس بخونم، طبعا یه مقدارش به بطالت گذشت، اما خب درس هم خوندم! امروز اما فنجونی که خیلی وقت پیش واسه خودم خریده بودم رو افتتاح کردم. یه چند تا وبلاگ خوب رو به گوگل ریدرم اضافه کردم! دو تا داستان صوتی خوب دانلود کردم که بر خلاف قبلی‌ها این جوری نیست که یه نفر همین جوری یلخی داستان رو گذاشته باشه جلوش و با صدای انکر الاصواتش خونده باشه! الانم دارم ناهار می‌خورم، پاستای مرغ و قارچی که خودم درست کردم! اول مرغاشون خوردم که پاستا و سس و قارچش که خوشمزه‌ترن بمونن آخر J
.
لپ تاپم کارت صوتی‌ش خراب شده، پخش ماشین رو هم که دزد برده! اینه که منم و ام پی تری پلیر دوست‌داشتنی‌م برای گوش کردن داستان‌ها*
.
به لذت‌های این روزهام باید کیندل بوک مجانی! پیدا کردن رو هم اضافه کنم! یه سری داستان کلاسیک دانلود کردم فعلا! دارم هارت آو دارکنس کنراد رو می‌خونم. درگیر توصیف‌های خوبش شدم اما راستش هنوز داستان دستم نیومده! با اینکه 17 درصد کتاب رو خوندم J
.
*البته کیندل خفنم! هم می‌تونه فایل صوتی پلی کنه! اما من تا الان فقط باهاش کاروان بنان رو گوش کردم =))

۳ نظر:

مائده گفت...

داستان صوتی ِ خوب که پیدا کردی برای منم لینکشو می فرستی؟
من داستان صوتی فارسی بلد نیستم از کجا پیدا کنم.

بعد من همیشه فکر می کنم که بشینیم کتاب هایی که دوست داریم رو بخونیم ضبط کنیم بذاریم یه جایی آدما بیان گوش کنن.

Leilak گفت...

http://www.farhangreader.com/search.php?search=%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C&tag=true

اگه اینجا رو دیدی خبر بده - وگرنه برات تو اف بی بفرستم

مائده گفت...

دیدم دیدم!
ای ول!