۱۳۹۱ آذر ۷, سه‌شنبه

مثل آب برای شکلات

می‌دانی، اگر برگردی یک بار دیگر تمام صحبت‌هایی که تا الان داشته‌ایم را نگاه کنی، می‌بینی من هیچ وقت تو را جاج! نکرده‌ام؛ نه که من خیلی آدم خوبی باشم، اما در این مورد خاص این طوری‌م که این طرف ماجرا را قضاوت نمی‌کنم. فرقی هم ندارد طرف زن باشد یا مرد! ناراحت نیستم که این وسط بدهکار شده‌ام، وقتی فلانی یک حرفی زده که تو دوست نداشته‌ای. اصلا نمی‌فهمم چرا ما باید در مورد این موضوع حرف بزنیم وقتی مهم‌ترین چیز الان این است که حال تو خوب باشد!
دلم می‌خواهد بیایم در موردش با تو حرف بزنم، اما نگرانم همان‌طور که وقتی منی که قضاوتی در موردت ندارم را به‌خاطر حرف دیگران شماتت می‌کنی، وقتی می‌خواهم به خیال خودم درستش کنم هم به نظر تو گند زدن باشد.
به هر حال دوست داشتم بگویم حال تو مهم است. برای خودت هم این طور باید باشد! آدم‌های دیگر جای تو نبوده‌اند هیچ‌وقت!

هیچ نظری موجود نیست: