۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

یه کانالی داره "رنگ خدا" نشون می ده. صدای موسیقی رو زیاد می کنم که صدای فیلم رو نشنوم و صحنه هاش جلو چشمم نیاد... که یادم نیاد وقتی از سینما اومدیم بیرون مامان بهم گفت خوبی؟ و من همون جا رو پله های سینما سپیده نشستم و گریه کردم. و بابا هی می گفت آخرش زنده موند و من هم چنان می گفتم نه مرد و همون موقع تو دلم می گفتم تازه اگه زنده موند که بدتر!
صدای سپهر میاد که با استرس و دلهره می گه "بگیرش دیگه" و بابا که می گه "نجاتش می ده، نگران نباش".
فیلم تموم می شه، صدای سپهر نمیاد. بابا می گه "آخرش زنده موندا!" سپهر می گه "پس چرا دستش اون رنگی شد" نمی دونم بابا چه توضیحی می ده اما معلومه سپهر قانع نشده. می ره پیش مامان... مامان سعی می کنه مفهموم پایان باز رو براش توضیح بده، می گه کارگردان این جوری فیلمو تموم کرده که تو هر جور دوس داری فکر کنی تموم شده... بابا دوست داره فک کنه زنده مونده... تو دوست داری فک کن مرده!
پیش خودم می گم منم می گم مرده!
.
وقتی سپهر می گفت "بگیرش دیگه" منِ خواهر سیندرلا هم حتی دلم می خواست برم بغلش کنم و بهش بگم نگران نباش همه چی درست می شه! حالا نه که سپهر هر بچه ی دیگه ای. گیریم سپهر بیشتر!
.
.
.
پ.ن. هنوزم موقع فیلم دیدن خیلی گریه می کنم! موقع دیدن رقصنده در تاریکی بعد تموم شدن فیلم، چراغو که روشن کردیم، سریع رفتم دست شویی! هه! با جمع رو دربایسی هم داشتم! :)

۹ نظر:

narciss گفت...

من و مامان و مهدی با هم رقصنده در تاریکی رو دیدیم. بعدش مهدی اصلا نتونست به من برسه چون مامان داشت از دست میرفت از فرط گریه!!!!
من شبایی که فیلم میبینم بعدش زودی میخوابم اما مغز مزخرفم فردا صبح به محض هوشیار شدن شروع میکنه فیلم رو یه بار دیگه دیدن تو خودش!! چرا لامصب اینقد تاثیر داره رو آدم؟؟؟؟ 

niyoosha گفت...

man tazegia beja inke az vasataye film shoroo konam be gerye kardan, ta titrazhe akhar shoroo mishe mizanam zire gerye o hala bia dorostesh kon!

lanati, vaghti hey vasate film jelo khodeto migiri ke zer nazani, akharesh majbouri vase hame tozih bedi ke shayad "man" ziadi hassasam!!

niyoosha گفت...

rasti! khahare sinderella ro khoub oumadi:D:D

hug!:D

niyoosha گفت...

dar zemn, akharesh mord!

niyoosha گفت...

va inke filmi ke adam bahash gerye nakone film nis! ba`le!:D

-khahare arous!

:D

niyoosha گفت...

man ba ye seri inja film mibinam ke mese khodemounan! akhare dancer in the dark, ta chan min cheragha hamchenan khamoush boud az kasi seda dar nemioomad!

maede گفت...

niousha ro man shahedam vasate sh'ram gerye mikone
:D
khahare sinderlla ham ke aaali booodd ya'ni

niyoosha گفت...

=)))) ras mige !
man dige rasman aberoorizi shodam!:D

leilak گفت...

بعد فک کن ما دور هم جمع شده بودیم داشتیم تو شونصد تا فیلم می گشتیم که کدومو ببینیم! بعد یک عدد دختر خانوم متین و ساکت هم بودن که همه ی فیلم ها رو دیده بودن رسما! بعد گفت اینو ببینین خوبه! اما یه کم دِپه! گفتیم باشه! آقا من که شر شر گریه می کردم. هی هم کاناپه ای که روش نشسته بودم و آدم کناریمو چنگ می زدم!!! بعدم که تموم شد رفتم دستشویی و اینا برگشتم به اوشون گفتم فلانی تو واسه دومین بار این فیلمو دیدی گفت نه واسه سومین بار!!!! بعد برادر صاحبخونه که بعد فیلم سریع رفت تو اتاق که کسی نبینتش اصلا!!!
دیگه هی به صورت دپ همو نگاه کردیم و یه عده سیگار کشیدن و چی و چی! آخرشم دو تا اپیزود فرندز دیدیم و هی خندیدیم که بگیم خوبیم!!! اما صحنه های فیلم از جلو چشام کنار نمی رن خب.....
:|