۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

به نظر من شما همین جوری خیلی هم خوب هست! *

صورتم جوش زده... یه دونه گنده طرف چپ... دیشبم یه دونه طرف راستش پیدا شد... فکر که می کنم! می بینم خب این هفته آجیل خوردم... کلی پنیر.... خیلی هم عجیب نیست...
می گم قبل از خواب محلول سوزناک جوش! بزنم روشون... بعد فکر می کنم خیلی هم تاثیر نداره این محلوله .. بعدشم می گم لاکمو پاک کنم قبل خواب و این لباسایی که ریخته رو تختمو جمع کنم خودش کلی کاره!
.
یه زمانی فکر می کردم یکی باید بهم بگه صورتم حتی با جوش هم قشنگه! همون طور که بهم می گه اصلنم چاق نیستم... حالا خودم همین جور که دارم لباس خوابمو می پوشم به خودم می گم وا! خیلی هم خوبه هیکلت! اینا هم که جوش بلوغه اصلا! قیافتم خیلی هم خوب و عالی!
.
حالا گیریم اصلا یه یکیه خاص!
.
جدیدا متوجه شدم پنیر چقدر خوشمزه ست... دارم فکر می کنم اگه دیدن خودم رفتم واسه خودم یه دسته گل و یه قالب پنیر گودا می برم!
.
* چراغ ها را من خاموش می کنم- زویا پیرزاد

۴ نظر:

م ی ل ا د گفت...

دخترای کتاب خونو دوس دارم تو که دوس داشتنی هم هستی پس به طور مضائف دوست دارم...جون مسافرت بودم ولنتاین با تاخیر مبارک دوست دوست داشتنی

leilak گفت...

ممنون :)
به شما هم :)
کلی سوپرایز شدم جدییییی!!
D:

maede گفت...

bebin boro ino goosh kon
Shania Twain - Any Man Of Mine
.
.
.
Any man of mine better be proud of me
Even when I'm ugly he still better love me
.
.
And if I change my mind
A million times
I wanna hear him say
Yeah, yeah, yeah, yeah, I like it that way

leilak گفت...

wow!!! ajab lyricsi!!!!1