۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

من دیگه منتظر هیچ کسی نیستم که بیاد- دل من از آسمون معجزه اصلا نمی خواد


من آدم بدی شده م. اون قدر بد که دیگه کسی رو دوست ندارم. من آدم منطقی ای شده م. اون قدر منطقی که دیگه از کسی توقعی ندارم. نمی دونم دیگه منتظر چیزی نیستم. خیلی کارها رو تنهایی انجام دادم. تنهایی رفتم تئاتر، رفتم سینما. تو صف های طولانی ساعت ها ایستادم. نشستم تو کافه و به رو به روم خیره شدم. عادت نکردم به تنها بودن، هنوزم تنهایی میاد خرمو می چسبه بعضی وقتا، اما فهمیدم نمی میرم. از هیچ چیز نمی میرم. تبدیل شدم به آدمی که یه مدت به یه کاری دست می زنه و بعد گم و گور میشه. آدمی که نمی شه روش حساب کرد. نمی دونم،... واسه بعضی آدم ها همیشه بودم. آدم هایی که خیلی زیادتر دوسشون داشتم، حتی عاشق بعضی هاشون بودم. اما فرقی نکرد.. همه ی آدم ها هر وقت خواستند منو تنها گذاشتند، لابد منم هر وقت خواستم بعضی ها رو تنها گذاشتم. بعضی ها که خیلی دوستم داشتند، نمی دونم.
احساس عجیبی ه. احساس تو خلاء بودن، اما بد نیست. خیلی چیزهای بدتر از اون وجود داره. خیلی چیزهای خیلی بدتر!!

۳ نظر:

م ی ل ا د گفت...

یعنی منم آدم بدیم؟
میدونی لیلا آدم تو یه مرحله هایی از زندگیش به یه جاهایی میرسه که دیگه کشش اینو نداره که در کنار کسی باشه،قبلم واسه کسی نمیتپه خیلی کم پیش میاد جواب اس ام اس و تلفن کسی رو بدم.بعضی شبا احساس میکنم تنهایی داره روحمو میخوره ولی همین که میبینم زندگیم اینجوری با همه خاکستری بودنو یکنواختیش آرامش داره ترجیح میدم تنها بمونم ،تنهایی تاتر برم تنهایی سینما برم،سر میز تنها باشم،اونم منی که همیشه سرم شلوغ بودو فک نمیکردم تنهایی بشه زندگی کرد،نمیدونم ولی اگه این روش زندگیم ادامه پیدا کنه بعد ها واسم معضل بشه ولی الان راضیم گرچه زندگیم کافکایی شده

میلاد گفت...

این روزا تو حال و هوای این آهنگ شهیار قنبریم
به كسي بر نخوره بر نخوره
من يكي پنجرمو ميبندم
اين همه پنجره باز بسه
من به باغ آينه ميخندم
به كسي برنخوره بر نخوره
من يكي پيش خودم ميمونم
در شب بي كسيو بي حرفي
براي دل خودم ميخونم

خواب بودم بيدار شدم
آشتي كردم با خودم!
به كسي چه...
اين صدا اين حنجره...مال منه
كي مثل من لحظه هاشو زير آواز ميزنه؟
كي بجز من ميتونه خاطره هاشو بشمره؟
جز خوده من كي بفكر موندن و سر رفتنه...
به كسي بر نخوره بر نخوره
اگه تنهايي خوبي دارم
اگه از خلوت خود سر مستم...
اگه چون پروانه بي آزارم

آقای حواس‌پرت گفت...

:|