۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه



از آخر هفته های حیات نو کشته مرده ی منصورضابطیان شده بودم و مصاحبه هایش. تمام دفترهایم پر شده بود از mnzb49 که آی دی ضابطیان بود. یک بار بهش میل زده بودم که یک آخر هفته با اردوان کامکار و باباک امین تفرشی مصاحبه کند و جواب داده بود دست شما درد نکنه و حتما رویش فکر می کنم. حالا یا نخواست یا خواست و حیات نو بسته شد. یک بار ضابطیان را در کافه ثالث دیدم و تمام مدتی که آن جا بود مثل بز نگاهش کردم! خلاصه اینکه سرمان گرم این حس و حال ها بود.


قبل ترش که دوچرخه های همشهری را می خواندم و یک ویژه نامه ی دیگر که اسمش سیب بود انگار.توی یکی از ویژه نامه هایشان عکس هایشان را زده بودند. یکیشان محبوبه حقیقی چهل کیلویی بود که از بس از ساندویچی سر کوچه ساندویچ مغز و کتلت! می خرید، آقای ساندویچی به نان و نوایی رسیده بود!

دبیرستان که بودم چلچراغ می خواندم. شنبه ها صبح چهارتا مجله می خریدم. برای خودم، ساناز، یاسمن و نیلوفر. همه ی این نویسنده های دوست داشتنی ام در چلچراغ جمع شده بودند! یک صفحه ای بود که ایمیل های خواننده ها را جواب می داد. اسمش زورخانه بود! یکبار میل زدم که با منصور ضابطیان و محبوبه حقیقی مصاحبه کنید و چاپش کردند و طرف هم جواب داد کاش فامیل های ما هم میل می زدند ومن کلی حال کرده بودم از این اتفاق در عوالم دانش آموزی!

همه ی اینها را گفتم که بگویم محبوبه حقیقی چهل کیلویی دوست داشتنی دوران دبیرستان من این روزها در زندان است و من دلم هوای آن روزهای دبیرستان را کرده و خواندن چلچراغ و ستون های مورد علاقه ام! روزگار غریبی ست اگزکتلی!




۹ نظر:

niyoosha گفت...

vaaaaaaaaaaaay yadameeeeeeeeeeeeeee! kolle takhte por mishod az mnzb !!! ravani karde boudiiiiiiii!

Until That Good Day گفت...

منم یادمه! :دی mnzb49!:دی : ))
مطمئنی که فقط 4 تا می خریدی؟! چون من کاملن یادمه و مطمئنم که برای منم تو می گرفتی. بعله!

Until That Good Day گفت...

@ نیوشا:

تو هم با "روز بعد" روانی کرده بودی ما رو! :دی : )))))

narciss گفت...

روز بعد دیگه چیه؟؟؟؟؟!!!!!

Unknown گفت...

hamoon maghaazehe ke tooye hafte tir e (mofatteh)!!! :))))))))))))) eyval sheyda!! :D

leilak گفت...

hihi! age bedooni alan che bonjol forooshi i shode!!! :D
.
at sheyda: pas labod vase to o yasaman o mmm fek konam sanaz mikhardiam! are ras migi! vase to mikhridam! taze to shmare 1 o 2 sham dashti avrdi vasam archievam kamel she!!! :D

niyoosha گفت...

are didam rooze bad che bikhod shode!:D behtar baba! hala majbour nemishi vase ye maghaze too kolle mofatteh, beri mofatteho begardi asan!:D harchand hamishe inkaro mikoni:D

آقای حواس‌پرت گفت...

man az bozorgmehr khosham mioomad... age esmesho dorost gofte basham.
gozaresh vije ha va ye chyze dige ke esmesh yadam rafte
fekr konam mail e toram ke javab dade boodan ro khoonde bodam
kolan kheili khosham mioomad be inaee ke mail mizadan tyke mindakht

آقای حواس‌پرت گفت...

hamechy dorost mishe
bayad omidvar bood