۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

امروز صبح تو تاکسی رادیو داشت یه برنامه ی مزخرفی مثل همیشه پخش می کرد در باب زندگی مشترک و انتظارات و و مهم ترین فاکتور زندگی مشترک و خلاصه از این خزعبلات بعد یه خانومه زنگ زد گفت به نظر من مهم ترین نکته ای که تو زندگی مشترک مهمه تفاهم کامله! رو کامل هم تاکید ویژه ای کرد. بعد مجری ازش پرسید چه جوری این تفاهم کامل ایجاد میشه؟ گفت با گذشت!!! یعنی من مونده بودم من خنگم آیا که تا حالا معنی تفاهم رو نفهمیده بودم یا اینکه واقعا میشه گذشت کرد و بعد هم اعلام کرد وای نمی دونین ما چقدررر تفاهم داریم (حالا کاملش بماند!) بعد دیگه خانومه جواب سوال بعدی رو داد من واقعا قانع شدم! ایشون در جواب این سوال که مهم ترین فاکتور برای شما چیه؟ گفتند من شخصا مادیات رو مهم ترین فاکتور می دونم! ای خانوم شما اگه مادیات مهم ترین فاکتور زندگیته دیگه تفاهم می خوای چی کار! :)
.
.
متن سخنرانی ا.ن رو تو مشهد خوندم. به جان خودم بدون هیچ غرض ورزی ای سعی کردم بفهمم! این قدر یاد تمرین های CIS و MIS و اینا افتادم که یه جمله رو به ده جور مختلف می گفتیم که بشه یه صفحه!!! بماند که فهمیدیم اون چیزی که ما بهش می گفتیم نخبه کلا یه چیز دیگه بوده!! تازشم شما می دونستین چرا با وجود اینکه ما این همههه داریم تلاش می کنیم و این همه سازندگی داریم احساس می کنیم عقب مونده ایم؟؟ چون خارجی ها اسم خودشونو گذاشتن توسعه یافته. اسم ما رو هم گذاشتن در حال توسعه پس دیگه به ما تلقین می شه که پیشرفت نمی کنیم! یه چیزی تو مایه های همون که تعریف بیکارو عوض کنن نرخ بیکاری کم میشه!!! :)
.
این معلم تنیس من دهنمو صاف کرد بس که گفت بیا باشگاه استقلال تنیس!!! من یه ربع پیاده راه می رفتم می رسیدم امجدیه! حالا مجبورم کرد (یعنی واقعا مجبورم کردا) که از الان تا آخر اسفند برم استقلال!!! ای بابا!
.
یه شبکه ای داره سلام سینما رو نشون می ده. یه دقیقه از این فیلم کافیه تا من تا آخر عمرم از مخملباف بدم بیاد!

هیچ نظری موجود نیست: