۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه


دیشب داشتم فکر می کردم به اینکه گفته بودم آرزو به دلم موند یکی بهم گل بده... به گل هایی که گرفتم تا الان....ه

سر اجرای آخر لینین کلی گل گرفتم... ممم می خواستم بگم گلی که آدم سر اجرا می گیره جزو گل گرفتن حساب نمی شه، اما دیدم بوده وقتایی که دوست داشتم یه نفر مثلا واسم گل بگیره سر اجرا و نگرفته و من یه جوری شدم... پس خب یعنی گل های سر اجرا هم حساب میشن لابد!ه

گلی که محمد واسه تجربه های اخیر واسم گرفت رو دوست داشتم. شاید چون اصلا منتظر نبودم کسی واسم گل بگیره.. شاید چون اصلا نمی دونستم محمد می خواد بیاد (یادم نیست می دونستم یا نه!) یه سبد گرد داشت... چند تا از گل ها رو نگه داشتم با سبدشون.. رو میزمه. ه

گلی که بابک واسه تولدم آورد. یه دسته گل میخک مینیاتوری... خیلی هیجان زده شده بودم. کلا حواسم نبود که امکان داره یه نفر بهم گل هدیه بده... شاید بشه گفت تنها گلی که غیر از مناسبت تیاتر از یه دوست گرفتم همون بود. مهم هم نیست که بعدا که حرفش پیش اومد بابک گفت چون کادویی یه بشقاب میناکاری اصفهان گرفته بوده خواهراش گفتن خیلی ضایع ست و حداقل یه دسته گل هم بگیر... اتفاقا من از بشقابه هم خیلی خوشم اومد. تا یه مدت طولانی دسته گل رو گذاشته بودم رو شومینه و بعدش که مامان گفت احیانا نمی خوای بندازیش همه ی گلهاشو ریختم تو یه ظرف سفالی و گذاشتم بالای تختم!ه

دیگه یادم نمیاد از کسی گلی گرفته باشم...ه

روز آخر اجرای لینین بعد از یه ناهار دلگیرانه که نمی دونم سر چی دلگیرانه شده بود، درحالی که حالم گرفته بود، درحالی که می دونستم داره دیر میشه اما می دونستمم نمی تونم با این روحیه هیچ کاری انجام بدم، پیاده داشتیم از شادمان میومدیم که برسیم به دانشگاه، از جلوی یه گل فروشی رد شدیم و من احساس کردم دوست دارم واسه خودم یه شاخه گل رز بگیرم. یهو جلوی مغازه ایستادم و گفتم گل می خوام. دوستمان گفتند "من نمی خرما!" رو گل خریدن اون حساب نکرده بودم. کلا هم چون خیلی عادت داشتم واسه خودم گل بگیرم اصلا حواسم نبود که آلترناتیوی به عنوان گل کادو گرفتن از طرف هم وجود داره. واسه خودم یه شاخه رز قرمز ساقه بلند خریدم و حالم بهتر شد. اون قدر بهتر شد که مغزم فرمان داد اجرا داره دیر میشه! بعدا البته فکر کردم طرفمان چیزی ازش کم نمی شد اگه اعلام نمی کرد من حساب نمی کنم!ه

چند روز پیش صد را و مامان بحثشون شد، من نبودم خونه.. علی الظاهر سر یه مسئله ی بی ربط بوده و سوءتفاهم و اینا! خلاصه اینکه صد را غروب که داشت میومد خونه یه سبد کوچولو گل سرخ واسه مامان گرفت... آنستلی(!!) خیلی خوشحال شدم. از اینکه گل خریدن رو فهمیده. ه






۱۰ نظر:

narciss گفت...

یادمه 5 دقیقه از زمانی که اجرا باید شروع میشد گذشته بود و تو هنوز نه تنها لباس نپوشیده بودی، گریم نشده بودی و بدن و بیانتو آماده نکرده بودی، بلکه اصلا نبودی! یادمه وقتی اومدی تو اولین چیزی که توجهمو جلب کرد تو تاریک روشن آمفی اون شاخه گل سرخ بود. یادمه سعی کردم حدس بزنم... حتی همین الان هم! اما الان اینو میدونم که حدس اون موقعم غلط بود!!!
 

leilak گفت...

می تونم درک کنم که چقدر عصبانی شدین وقتی دیدین من با یه شاخه گل دیر اومدم!!
فکر کنم یه بار درباره ی فشارهایی که تو دوران تمرین ها و اجرای لینین روم بود بنویسم... (شدیدا می خواستم بگم حرف بزنم.. انگار که من بیام خونتون .. تو اتاق تو بشینیم و من سفره ی دلمو وا کنم!)

narciss گفت...

:) اما من زیاد یادم نیست عصبانی بوده باشم. اگه گلت یادم مونده بخاطر عصبانیت نبود که!!!!

maede گفت...

shans avordi man bazi nemikardam tu in teatr ke yeki b ye shakhe gol dir berese be ejra!
;)

leilak گفت...

at maede:fek konam mano to ye seri akhlagh haye moshtarak darim ke age ba ham ye teatr kar konim kargardano baghie bazigara sar be biaboon bezaran :D

niyoosha گفت...

man ba in commente akhar movafegham:-"

آقای حواس‌پرت گفت...

man ke hich vaght nafamidam ye daste gol cheuri mitoone khoob bashe
hamishe in too zehname ke ye daste gol baraye marizast tooye bimarestan
ye shakhe gol kheili khoobe
doost daram ye shakhe golo

albate fekr konam ye bar dige ham gol gerefty leila!
fekr konam!
ye ye daste gol ke tedade shakhe gol ha zoj boodan

leilak گفت...

man daste gole zoj gerftam???? na!!! :O

آقای حواس‌پرت گفت...

che ajib
!
too bloge 360 et khunde boodam salha pish fekr konam
fekr konam albate

leilak گفت...

fahmidam hamoon moghe ke khoondam kodoom posto migi! ama khob oonja gol nagrfte boodam! mokhatebe oon post (avalash!) ye teste ravanshenasi bood na ye adam!!! :D
badesham ke gole zoj o ina ke kollllan ye dastane jodayi dasht ke aslan gftanesh dar in maghal nemigonje!! :P