۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه


یکی از لذت های زندگی رو کشف کردم! اینکه بدی سرتو شامپو بزنن و ماساژ بدن و تو چشماتو ببندیو از ذره ذره ی این لحظه ها لذت ببری... دیروز بعد از این همه مدت آرایشگاه رفتن، در حالی که به در و دیوار سفید و آینه های گنده ی سرتاسری و بامبوهای سرحال و سبز آرایشگاه نگاه می کردم فهمیدم که به شدت از این کار لذت می برم... دیروز به خودم گفتم دخترم لازم داری هر از چند گاهی یه حالی به خودت بدی... موهاتو واسه یه مهمونی معمولی سشوار بکشی... همین جوری الکی واسه خودت کادو بگیری... آهنگ های جدید گوش کنی... اصلا می دونی چند وقته واسه خودت گل نخریدی؟


.

پ.ن. من رسما آرزو به دلم موند که یکی واسم گل بگیره!

:D


۲ نظر:

niyoosha گفت...

leilaaaaaak, man asheghe inam ke moohamo beshouran, vaaaaaaaay khode lezzate vaghti yarou dare kallato chang mizaneeeeeeee

>:D<
in chera hug nemishe?:(

rastiiiiiii, mersi zangide boudi, kolli khoshalam kardi. vasat aks mifrestam. zang mizanam zood:*

maede گفت...

vay man asheghe inam ke shampoo bezane... ba'd azat beporse daagh ke nist? sard chi?
to kallato tekun bedi ke yani khube...
ba'd aroom chan bezane... booye khube narm konande..
tahesham aroom holaro bat bepiche...
vaaaaayyyyy