۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه


یک!
-          سلام لیلا جون! می خواستم ببینم واسه امتحان فوق شما جزوه ای داری؟ واسه "ر" می خواستم.
[" ر" دختر ایشان و هم رشته ی بنده می باشند]
-والا من که صنایع امتحان ندادم- حالا کدوم گرایش می خواد امتحان بده؟!
[تریپ باری به هر جهت]
-ممم .. بهره وری!
[مامان! من فقط صنایع- صنایع و صنایع- سیستم رو می دونستم! بهره وری هم مگه داریم اصلا؟؟]
-چیزه! من دقیقا نمی دونم!
-حالا شما جزوه ای چیزی داری؟
[جزوه ی چی آخه؟؟؟] [قورت دادن آب دهان و بازیافتن اعتماد به نفس]
-والا ریاضی که من پیشنهاد می کنم کتابای آقاسی رو بخونه! منم همینو خوندم! خوبه! اگه می خواد من دارم!
-زبان تخصصی و عمومی چی؟ جزوه نداری؟ آمار؟
[اگه بدونی ما چه زبان تخصصی ای پاس کردیم اینو نمی گی که!!]
-نه، من جزوه ندارم اصلا! آمار کتاب دارم، لیبرمن. اگه می خواد بدم!
[بابا بگو خود "ر" بیاد گوشی رو بگیره دیگه چی بگم الان من!]
-البته "ر" که فکر نکنم امسال اصلا جدی بخواد فوق بده! دیگه بعد ماه رمضون که جشن عقد می خواهیم واسشون بگیریم! و دیگه حواس که واسش نمی مونه! گفتیم امسال جزوه ها رو جمع کنم واسش!!
[الان یعنی پروسه ی جزوه جمع کردن یه سال طول می کشه؟]
-اوهوم!
دو!
-لیلا آقای "ش" که دخترش هم رشته ی توه شمارتو می خواست! مثل اینکه دخترش واسه کنکور فوق می خواد مشورت کنه! منم شمارتو دادم! [یعنی الان من چی دارم که می خواد مشورت کنه!!!]
-پدر جان! ایشالله شماره ی ایرانسل رو دادین دیگه؟ استحضار دارید که خطم قطعه!
-اوه!
[ایول! من از 2 سال پیش قراره برای دختر آقای "ش" جزوه آمار گیر بیارم!]
بابا من نمی دونم چه صیغه ایه پرس و جوی کنکور فوق! بشینید بخونید دیگه!! جزوه چیه بابا! این همه کتاب خوب! والا!

۵ نظر:

niousha گفت...

man naboudaaaaam! asbabkeshio in mozakhrafat! chi shod konkourettt mage?!!!!! terekoundi bazz?!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

leilak گفت...

نه بابا! مگه رتبه مو نمی دونستی اون که دیگه ترکوندن نداشت! اونم بین کسایی که من میشناختم!!! 2و 4و 5 فکر کن!! من با همچین کسایی دمخورم!!
شبانه شریف قبول شدم! راضی م بابا! کلا 3 هفته خوندم دیگه اونم با بک گزاند تنبلی لیسانس اما الان می گم کاش یه کم بیشتر می خوندم.. نه به خاطر پولی بودنش به خاطر شبانه بودنش!! :(
اینایی که گفتم اصلا نمی دونستن من چی فوق امتحان دادم یا قبول شدم همین جوری زنگ زدن!! :)
خونه چی شد؟ هم خونه یعنی دیگه نداری؟؟ باحال بودا!!!

leilak گفت...

منظورم از شبانه بودنش بهمنی بودنش بود!!! D:
از بهمن شروع میشه، تازشم ثبت ناممون مثل این بچه تنبلا گفتن حالا نیمه دوم در بیاین ببینیم چه خبره!! :)
اما خب 50 و نمی دونم چند واحد و کردن 48 واحد!!! :)

niyoosha گفت...

e eyvaaal!:D:D baba kolllliiiiiiiiii mobarakeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D:D

manam chera hamkhouneye bakelas daram:D bi-hamkhoune degh mikonam baba!:D

maede گفت...

:))
hahahaa
omate divaaneh! in un chizie ke delam barash tang shode