۱۳۸۷ آبان ۱۹, یکشنبه

امروز کارگاه خیلی خوب بود. هم گروهیم نیومده بود. یکی دیگه جاش اومده بود. رفت با یکی دیگه نمی دونم چرا. شاید فکر می کرد کارشو خراب می کنم :D خلاصه من با آریا هم گروه شدم. بهش گفتم تو اول شروع کن. اونم گفت نمی شه تو شروع کنی بعد یهو هم گروهی قدیمی ش با خنده گفت خیال کردی همه مث منن که اول شروع کنن و ... حالا با لحن بدی هم نگفت اما من چی داداش غیرتی!!! گفتم آریا جان خودم اول می شینم! خلاصه نشستیمو سه سووووت. نتیجه هم بد نبود آقای TA تعریف نمودند! آقا این دستیاره خیلی با من (من منظورم من و هم گروهیمه!) خوب بود. بعد من امروز موقع ناهار یه لحظه جلو بوفه چشام افتاد تو چشاش. اصلن وقت نشد سلام کنم. بعدشم امروز هی وقتی می اومد یه چیزیو درست کنه یه جوری بود مثلا انبر و فندک اینا رو پرت می کرد رو میزمون! حالا نمی دونم واسه اون بود یا کلا حوصله نداشت. شایدم اصلا بد نبود رفتارش و من وجدان درد گرفتم چون بهش سلام نکردم. ;)

آقا یکی بزنه تو سرم من شروع کنم کنکور خوندنو! :D

یعنی چی؟؟!! آقا یکی مهمونی بگیره دیگه. من مُردم آخه... (باز قِر در کمرم می شکند... نیما یوشیج منو ببخش!)

من بیشتر کار خواهم کرد. :D

۳ نظر:

narciss گفت...

لیلا جان بذار چند تا واقعیت رو برات حسابی جا بندازم:
1- اینقدر آقا آقا نکن. فعلاً که تنها خواننده وبلاگت من بی کارم که منم مونثم!
2- این خواسته های تو انقدر زیاده که حتی اگه چندین نفر هم وبلاگت رو می خوندن باز از پس برآوردندشون بر نمی اومدن
3- این آخرین جملت به نظرم خیلی آشنا میاد، حس می کنم چندین بار تو پست هات دیده باشمش ;)
4- اصلاً چه معنی میده آریا 84 ای کارگاه بهش رسیده باشه؟؟؟؟
5- بیا بریم فیلم مستند ببینیم حالشو ببریم

leilak گفت...

-اَه من چقدر آقا آقا کردم...:D
-اون جمله ی آخر علاوه بر اینکه من چند بار گفتمش، دیالوگ باکسر در قلعه حیوانات ه رفیق
-دوست عزیز همه ی هم کارگاهی های من 84ای اند!!!
-یعنی هر دفعه میام پای کامپ آرزو می کنم ای کاش خطمون چپ به راست می بوووود!
-حالا فیلمش قشنگ بود؟ دوس داشتم بیام

narciss گفت...

- کدوم فیلمش؟ چون من تا الان 5 تا فیلم دیدم!!
- مطلب بعدیتو خوندم، خوش به حالت چقدر انرژی داری!! جون تو منم اگه سرما نخورده بودم همین قدر انرژی داشتم واسه تکون دادن خودم ها :D ;)
- قرار بود امروز من و تو هم دیگرو ببینیم با هم حرف بزنیم راستی!! نشد! اما زودی این کارو بکنیم دیگه مگ ;)