۱۳۸۷ آبان ۲۰, دوشنبه

1) نخیر این جوری نمی شه. هر کی می خواد کنکور بده از الان شروع کرده... ماماااان پس من چرا این قدر ولم؟ احساس حماقت مفرت می کنم!! :O نوچ این جوری نمی شه... زین پس من تصمیم می گیرم که روزی دو ساعت درس بخونم! (می گم دو ساعت که دیگه یه ساعتو بخونم!!) :D یه جورایی خیلی هیجان دارم که می خوام درس بخونم... این قدر دوس دارم .. (الهی بمیرم واسه خودم این قدر که تو صنایع درس نخوندم دور از آدمیزاد شدم!) خوب پس از همین امروز من:

- روزی دو ساعت درس

- روزی یه اپیزود لاست (اگه دختر خوبی بودم دو تا ;) )

- آخر هفته ها هم اما تفریح، حتما باید باشه!

- دیگه فعلا همینا... اما تو برنامه م باید سنتورو هم بذارم..

2) یوهووووو من می رم کلاس فرانسه. این قده خوچحالم... یکی از دلایل خوشحالی م هم اینه که می رم دفتر نو می خرم!!! :D (شما خودشو ناراحت نکن. من از اول همین جوری مُنِگُل بودم!)

3) دلم بدمینتون می خوااااد...

4) آها یه چیز دیگه، من هر روز نیم ساعت رو تردمیل می دُوَم! (از همین امرووووز) (یه سوال به نظرم! من این قدر اراده دارم این نیم ساعتو بندازن صبح ها قبل از صبحانه؟؟ فردا صبح امتحان می کنم..)

5) چرا این قد همه تو شرکت حز. ب. اله.ی اند؟؟! : ( همه که پسرن. خاک بسسسرم با من حرف بزنن؟؟ سرشونم پایینه. اصلا آدم خل می شه! سر ناهار هم که بحث می شه، اصلا منو آدم حساب نمی کنن! >: ( احساس غربت می کنم! صبح ها میام با هیجان سلام می کنم، مثل بز منو نگاه می کنن!!! واقعا که!

6) من علاوه براینکه هم چنان به خود می گویم من بیشتر کار خواهم کرد، تصمیم کبری می گیرم که صبح ها زودتر بیدار شوم (خداییش همه بیدارن. حتی امروز بابا اومد صدام کرد که پاشو بیا با ما صبحانه بخور!) در این راستا و در جهت بالا بردن افیشنسی خودمان! از همین تریبون خصوصی اعلام می نماییم که ولگردی مان را در اینترنت کم می نماییم. کم کردنی!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

1.منم انقدر خوشحالم ميخوام كنكور بدم..:دي..آخر هفته ها پا شو بيا تمرين ما..خيلي هم بيشتر لذت ميبري..خيلي دلم ميخواد بدونم چقدر به اين برنامه عمل كردي تا حالا
2.انقدر الكي به خودت فحش و بد وبيرا نده
3.اين كارا رو بكني كه خوشبخت ميشي كه

leilak گفت...

ehsan yani mano to hamash dombale inim ke oonyeki cheghad be harfash amal karde :D
darso shoroo kardam, ama chon be oon haddi ke mikham nareside, khodamo tanbih kardam lost nemibinam :D
ama sobha har kar mikonam zooram miad pasham :( inyekio age anjam bedam kolli az khodam ehsase rezayat mikonam :D
to ham beshin dars bekhoon!!!

narciss گفت...

ببخشید یه سوالی برام پیش اومده خانم سلطانی:
شما کنکور چه رشته ای می خوای بدی؟؟؟؟