۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

گودرزو به شقایق ربط ندین الکی!


آقاجون من نمی فهمم کی گفته این کمپین چادر سرکنون آقایون نگاهی انتقادی/ نیم نگاهی انتقادگونه یا اصلا گوشه چشمی به حجاب اجباری داره؟!!
یعنی اگه تو ایران حجاب اجباری نبود نمی تونستند عکس از مجید فلانی! با چادر بذارن بعد ما بگیم خیلی هم خوب و عالی! اصلا نیگا ما هممون چادر داریم تازشم؟!!
.
پ.ن. ربط نده الکی!

۵ نظر:

Until That Good Day گفت...

به نظر من که تو داری گیر بیخود میدی... حالا بعدن باهات حرف میزنم. امروز از صبح بیرون بودم، همه ی کارهام مونده :(

leilak گفت...

من می گم رو یه حرکتی که خودش پاتکه نباید این قدر تحلیل کرد حداقل تو این مرحله.. یه چیزی که واقعیته اینه که به هر حال جامعه اون قدر پیشرفت کرده که لباس زنونه پوشیدن تحقیر نباشه هرچند معتقدم هنوز نشونه هایی وجود داره که با اون پسرها رو به زن بودن ربط داد و اون ها هم احساس تحقیر کنند! ولی تو این مورد خاص نظر من اینه که صرفا قصد این بود که آقای فارس بفهمه داداش می گی روسری سر کرده اوکی قبوله ببین ما هم همه سر کردیم.. می گی اعتراف کرده باشه همین جوری هم خیلی باحاله.. نمی دونم تونستم منظورم رو بفهمونم یا نه...

niyoosha گفت...

hmmm. valla man badam nemiad rabtesh bedan. hala ke mogheiatesh pish oumade!
dige az in forsata nis vase in masale!

leilak گفت...

به نیوشا: اونی که می گی یه چیز دیگه ست. من این پست رو در جواب کسایی نوشتم که اومدن نقد کردن که ای بابا این کارا چه ربطی به حجاب اجباری داره و اصلا تو این سی سال کسی به فکر این مسئله نبوده و حالا یکی از آقایون این بلا سرش اومده سر و کله تون پیدا شده (اگه لینکشو پیدا کردم می ذارم، شیدا شیر کرده بود تو گودر) من خواستم بگم اساسا مسئله حجاب اجباری نبوده! :)
اما کاش خود مجید یه جوری این خبرها بهش می رسید روحیه می گرفت... من حالم از این گرفته ست...

niyoosha گفت...

are ras migi, kash miresid:(