۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

قطعه ای از آسمان پهناور

امروز صبح زودتر از معمول خودم از خواب پاشدم واسه همین الان سرم گیج گوله و خوابم میاد... کارمم پیش نمی ره اینه که بی حوصله تر شدم... دارم فکر می کنم کلاس فرانسه رو برم یا بپیچونم .. جلسه اوله...ممم یعنی چیز مهمی می گه... دلم بالا پایین پریدن و بدو بدو می خواد ... مثلا اینکه بریم بدمینتون بازی کنیم و من خیس عرق شم و خوشحال از اینکه دارم بالا پایین می پرم... بهت گفته بودم من عاشق صدای خوردن توپ بدمینتون به راکتم؟ چند تا زنگ باید بزنم .. گوشیم شارژ نداره... تقویممو باز می کنم که توش یادداشت کنم به کیا باید زنگ بزنم... بازش که می کنم یه ورق از توش میفته.. یه ورق یادداشت سفید با نقش و نگار صورتی ... توش یه شعر نوشتم. شعر ِ ماه تیر تقویم اردشیر رستمی که عاشق عکسشم که انگار منم! نوشته بودم بدم به تو... همون موقع هم می دونستم نمی دم... اما حس خوبی بود ..

پ.ن. خیلی دلم می خواد بدونم واقعا اینکه متولد یه ماهی باشی تو روحیاتت تاثیر می ذاره یا نه...

پ.ن.2 دیروز تو آینه ی اتاقم زل زدمو گفتم یه روز دوباره با هم شمعای رو کیکمونو فوت می کنیم... دیشب حامد زنگ زد ... نمی تونم بگم چقدر زیاد خوشحال شدم.. بهش گفتم حامد بالاخره یه روزی با هم تولد می گیریم... یه 26 تیری...

پ.ن 3. رو برگه ی تقویم رومیزی امروزم نوشتم:

شامپو جوانه گندم سینره + نرم کننده

محصولات بعد از حمام سکالا

سقوط 79 پل امیل اردمن

سیر نابخردی باربارا تاکمن ترجمه ی حسین کامشاد

۴ نظر:

niyoosha گفت...

boro az mamanam sinere begir!!:D leilaaaa!! ye khoune peida kardaaaaaaaam, khoda kone yarou javabe mailamo bedeeeeeeeee zoodtar! stress gereftaaaaaaaaaaaaaaaam!!

leilak گفت...

بابا یه ساله پا شدی رفتی اونجا هی داری خونه عوض می کنیا!!!! اما من می گم همینجا بمون . به قول بعضیا گفتنی خیلی ادونچر!! داره...مخصوصا 4 صبح به بعد!!! راستی عکس بگیر از این خونه ای که توشی.... و اینکه بابا خب هم خونه بگیر نه حالا کانادایی گه اخلاق اِن ساله.. یه دانشجو.. با حاله که (آیکون لیلای نشسته کنار گود می گه لنگش کن!)ه

maede گفت...

man in posteto hanu nakhundam vali chon mese ahmagha taze alan fahmidam ke mobile e toro tu un gushi ghablim dashtam k mord va alan hich shomareyi azat nadaram. goftam be begam ke behem bzang age hanuz mobile ghablimo ari ya shomarato off bezar!
ba'dsham yeki az cmnt at nayumd tu weblog am
ba'dam Iranaaaaaaaaaaam! >:D<

leilak گفت...

maeedeee baba man hamishe saat 11 be bad yadam miofte behet zang bezanam, badesham do ta shmore azat daram!!!yekish 8170 e yeki dge 4730!!!! chera?! emrooz behet zang mizanam,
man 3 ta cmnt vasat gozashtam hich kodoom nayoomad engar! yani man khodam nadidamesh!