۱۳۸۷ مهر ۲۳, سه‌شنبه

امروز تا الان حداقل من هیییییچ کاری نکردم : ( ای بابا من چرا این جوری شدم. یعنی چی؟؟ آدم تو 22 سالگی این قدر بی برنامه! چرا من این قدر شل و ولم. چرا یه تکون به خودم نمی دم؟! لیلاااااای تنبل. یعنی چی؟!! من امروز:

1- یه رایتینگ می نویسم.

2- ورد لیستمو تموم می کنم.

3- لاست می بینم (یعنی حتی واسه اینم باید برنامه ریزی کنم؟!!)

4- رایتینگ قبلیمو تایپ می کنم و میل می زنم به دکتر!

5- می رم تی تی یه شال واسه سارافونم بخرم (اینو فکر نکنم البته)

6- وااااای این یکی یادم رفت کمدمو مرتب می کنم.

پ.ن. امروز من حتی یه دونه زنگ یا sms هم نداشتم. دلم یه کم یه جوری شد، اما خوب همینه دیگه. عادت می کنم!

پ.ن. جمعه می رم سینما. خوشحال می شم کلی.

تکمله: :D من کلی فکر واسه بعد از GRE دارم (نیس آخه از GRE خوندن دارم خفه می شم!) می خوام یه برنامه بچینم وقت سر خاروندن نداشته باشم! اگه به خودم باشه هیج تکونی نمی خورم. بسی مایه ی شرمندگی ست!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خيلي دلم ميخواد بدونم چقدر از اين كارها رو انجام دادي..:دي..ديروز و امروز هم تا ظهر هيشكي به من پيامك نزد..هم خوبه هم بده!