۱۳۹۲ تیر ۲۶, چهارشنبه

.

-          امروز تولدمه! نباید اصولا فرق کنه با روزای دیگه، یعنی صبح‌ش با این دید بیدار شدم اما دوستام بهم تبریک گفتن و این شد که روزش خاص شد J

-          کارفرما زنگ زده که این گزارش رو تا آخر تیر بفرستین بیاد! فهرستش رو جمع و جور کردم و آمار و عددها رو هم از تو گزارش‌های سایت‌هایی که یه روز در میون قطع و وصل می‌شدن پیدا کردم و اون وسطم آمار دو سال آخر رو تخمینی زدم! اینه که الان خوشحالم که عددها تقریبا در اومده و فقط انشاهاش رو باید بنویسم! تازه اونم انشاهای نتیجه‌گیری رو! وگرنه یه پنجاه شصت صفحه‌ای توضیح عمومی هست اون وسط! اینه که امیدوارم حالا تا تیر که نه اما تا آخر هفته دیگه که رئیسم از ماموریت میاد گزارش رو میزش باشه! ددلاین گذاشتم تا دوشنبه دیگه براش گزارش رو ایمیل کنم نظر بده!

-          راضی‌م که بالاخره دارم کارامو جمع و جور می‌کنم که از شرکت برم! باورم نمی‌شه!

-          هیچ‌وقت تو سفر نمی‌شه کار کرد! اما من همیشه امیدوارم که تو سفر یه کوچولو کار کنم! مثل الان!

-          آخر هفته خوشی را برای همه آرزومندم! 

هیچ نظری موجود نیست: