۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

F*** off

از من نپرس خونه‌ام کجاست...تو اون همه ویرونه
ای هم‌قبیله چی بگم...قبیله سرگردونه
ما دربدرتر از همیم...هم‌خونه بی‌خونه
غربت ما دیار ماست...خونین‌ترین ویرونه
دربدری فال تو بود...اما نصیب ما شد
کودک نازاده ما...با دست ما به خاک شد
از من نپرس درد دلم...شکسته سنگ صبور
خاطره‌ها ویرونه‌هاست...قصه‌ها زنده بگور
چه آرزوهایی که نمرد...چه سینه‌هایی که نسوخت
کسی دیگه تو اون دیار...رخت عروسی ندوخت
باور کن ای هم‌آواز...نشکسته بال پرواز
با هم بیا بسازیم...اون خونه رو از آغاز
از من نپرس خونه‌ام کجاست...تو اون همه ویرونه
ای هم‌قبیله چی بگم...قبیله سرگردونه
ما دربدرتر از همیم...هم‌خونه بی‌خونه
غربت ما دیار ماست...خونین‌ترین ویرونه
چه آرزوهایی که نمرد...چه سینه‌هایی که نسوخت
کسی دیگه تو اون دیار...رخت عروسی ندوخت
باور کن ای هم‌آواز...نشکسته بال پرواز
با هم بیا بسازیم...اون خونه رو از آغاز
از من نپرس خونه‌ام کجاست...تو اون همه ویرونه
ای هم‌قبیله چی بگم...قبیله سرگردونه
غربت از اون خاک پاک...ما رو جدا نکرده
قبیله سرگردون به خونه بر می‌گرده
به خونه برمی‌گرده
...

هیچ نظری موجود نیست: